Videoteka

31 .Akvilė Gerulskytė 32 .Mindaugas Gegužis 33 .Giedrius
Skiecevičius 34 .Rokas
Sinkevičius 35 .Rytė Giedrikaitė 36 .Eglė Šležaitė

Naujokų žygelis - tikras istorinis įvykis :) Dar niekada naujokų žygyje nebuvo susirinkę tiek daug entuziastų norinčių pažinti žygio malonumus. Žygis irgi buvo ne kasdieninis, nes ėjome ten kur kelio nėra arba iš dviejų kelių pasirinkdavome tą, kuris mažiau pramintas. Tai buvo lyg kelionė savęs ir kitų pažinimo link. Galima buvo stebėti ir įvertinti visus keliaujančius: ar sugeba pamatyti grožį kiekviename žingsnyje, ar gali džiaugtis tuo kas mus supa, net jeigu iš pirmo žvilgsnio supanti aplinka ar įvykiai nekelia susižavėjimo. Viso žygio metu mums neįtikėtinai sekėsi: oras buvo nuostabus, nors ėjome nežinia kur, bet mus aplankė laimė :) ir užlipome į vieną piliakalnį, kuris pasitaikė kelyje, atsigėrėme vandens iš stebuklingo šaltinio, o beveik sutemus, mūsų džiaugsmui, tarp brūzgynų radome siaurą vos pėdos pločio ir kelių centimetrų gylio upeliuką :) Taigi, alkani nelikome. Roma išvirė nepakartojamo skonio vakarienę. Naktis praėjo ramiai: vieni truputį sušalo, kiti perkaito, kas netilpo palapinėse miegojo savo noru lauke. Svarbiausia, kad ryte visi buvo gyvi :) Antra diena buvo tokia pat kaip ir pirma, maršrutas panašus. Kadangi mes buvome laimės kūdikiai, tai turėjome galimybę užlipti į Girnikų kalną, kuris aukščiausias Šiaulių rajone. Užlipo ne visi.... kai kurie senieji ąžuoliečiai buvo taip nuvaryti nuo kojų, kad neturėjo nei noro, nei sveikatos užlipti ir pasigrožėti akį užburiančiais rudeniniais vaizdais, pajusti kalno didybę, ramybę ir tą nepaprastą aurą.
P.S. Vadas leido ant Girnikų kalno būti kiek norime, sakydamas jog palauks apačioje. Kitą kartą leisiu jo svajonei išsipildyti :)