Videoteka

Plaukimas baidarėmis Šešupe

Laikas: 2008.06.28-29
Vieta: Šešupės upė
Dalyviai: Romas, Ernesta, Justas, Reda, Matas su sese ir broliu, Tomas su draugu.

Suderinus visus kelionės reiklaus linksmai pajudame iš Kauno, Kudirkos Naumiesčio link. Ten jau sutarę su Šakiečiais. Jie mum duoda baidares, o mes kartu imame vaiką iš socialiai sunkios terpės. Gaila, bet vaiko pasiimti taip ir nepavyko, susirgo. Tad išplaukti teks 9. Kadangi iš Kauno pajudėjom tik 9, nes su Kudirkos Naumiesčiu susisiekimas ne toks jau ir geras, baidarėse prie upių atsidūrėme 12 val.. Muitinėje teko dar užpildyti visą šūsnį dokumentų. Išjudame visi laimingi ir pilni entuziazmo. Upė ne itin srauni, tad pradžiai, pasimokyti labai šaunu. Pietus padarome gana vėlyvus, nes pajudėjus 12 val. nesinori lipt iš baidarių ir valgyt. Apie 4 val. pradeda niauktis, bet ne taip greitai kad keltų pavojų artėjantis lietus. Bet va penktą valandą jau viskas pasikeitė, iš Rusijos pusės atslinko status debesis , toks juodas juodas. Atkaukė vejas, jei būtų pūtęs iš priekio mus būtų parnešęs į Kudirkos Naumiestį. Nutariam plaukti arčiau Rusijos kranto ir nejaučiant vėjo praplaukti ir pabėgti nuo lietaus. Plaukėm tol, kol į upę pradėjo virsti medžiai... Tada teko persimesti į kitą upės puse ir plaukti su šoniniu vėju. O vėliau ir stoti, nes nuo škvalo pabėgti nepavyko, susiradę salą pasislėpėm už jos, šilta, vėjo nėra. O vėliau teko ir įsikurti stovykloje lyjant, nes nesimatė, kad lietus baigsis. Susikūrus laužą, verdant valgyt, saulei pavyko pramušti debesis ir nuskaidrinti vakarą, buvo labai gražu. Prasinešę pasieniečiams apie buvimo vietą valgome košę, geriame arbatą, sulaukiame svečių - pasieniečių. Patikrina mūsų dokumentus, palinki gero plaukimo, ir išvažiuoja. Ryte vėl pajudam, sutinkam vietinės faunos žvejojančios, pasitikslinam buvimo vietą. Apie 4 val. suvokę, kad numatytos vietos nepasieksime, prasinešam vairuotojui kur mus rast ir pradedame pakuotis daiktus. Vairuotojas gerokai vėluoja. Tad nespėjame i autobusą. Tenka tranzuoti namo. Bet viskas baigiasi gerai, visi grįžtame laimingi ir sveiki.